Followers

Saturday, September 13, 2008

KL Sentral lagi..lagi..

aku, natrah, nie, hanah & ct za

pijul, wadi, seidi


jom balik..
Salam semua..

Hari ni aku ke KL Sentral lagi.. ada meeting dengan kawan2 sekolah lama berkenaan reunion. Kali ini aku tidak terlewat, orang paling awal sampai..hehehe..Alhamdulillah, ramai yang hadir untuk meeting..Ni kira meeting last di KL..Antara yang hadir Hanah, Ct Za, Natrah, Seidi, Pijul, Wadi & Nie. Terima kasih buat semua yang hadir walaupun kali pertama..:-)

Seperti biasa aku jadi pengerusinya..meeting hari ni agak lama lebih kurang 3 jam lebih baru meeting habis.. sebab meeting + berborak + called orang..huhuhu.. Semua urusan yang dibincangkan lancar walaupun masih berbaki beberapa perkara yang belum selesai..

Terima kasih buat Seidi sebab bagi kebenaran guna phone hang. Dah jadi macam ‘public phone’. Guna buat called sana sini..tak berbayar pulak tu..hahaha.. Terima kasih daun keladi, Lain kali boleh pinjam phone hang lagi..:-) Untuk urusan yang belum selesai itu, kita akan bereskan bila balik ke negeri tercinta nanti:-) Next meeting di rumah Kina..tuan rumah dah setuju.:-) Pakat-pakat serbu rumah Kina sehari sebelum Aidilfitri..lalalala…

Meeting selesai jam 2.20 pm, semua bersurai dan menuju destinasi masing2.. Aku ke SOGO jumpa kakak dan balik ke Jinjang Utara.. Ada family gathering adik-beradik, berbuka puasa bersama-sama di rumah kakak no.2.. Semua adik-beradik perempuan hadir..:p

Menu berbuka puasa adalah nasi kerabu..Dah lama tak makan nasi kerabu home made ni..dengan ayam goreng, daging, solok lada, sambal kelapa (kelapa goreng+ isi ikan), telur masin, ulam-ulaman, tumis, budu & air lada. Semuanya buat sendiri.. memang best la..

Housemates aku pun suka nasi kerabu ni..diaorang selalu beli kat bazar Ramadhan..Aku jarang beli sebab tak berapa suka nasi kerabu Shah Alam/KL.. rela tunggu balik kg kalau nak makan nasi kerabu.. Tunggu la aku belajar buat sendiri nasi kerabu ni..pastu tak yah susah2 beli kat kedai lagi..hahahaa..

Ermm.. selamat berpuasa..berterawih & selamat beribadat buat semua..

No comments: