Followers

Friday, December 5, 2008

Tag

Smart tag? Tagged? Name tag? Semuanya bukan.. tetapi aku telah di tag oleh orang ini. Terima kasih kerana telah menge ’tag’ aku dan dengan rasa dukacita sukacitanya aku menyelesaikan soalan di bawah ini.

3 soalan (copy paste dari blog ini, ada edit sikit2 asalkan maksudnya sama)

soalan pertama : tuliskan 10 perkara tentang orang yang menge ’tag’ kamu.
soalan kedua : tuliskan 10 perkara tentang diri kamu.
soalan ketiga : jangan tag sesiapa.

Jawapan pertama:

  1. dia seorang lelaki
  2. pelajar umm qura university
  3. seorang bapa kepada anaknya
  4. ada seorang isteri dan ada seorang anak setakat ini
  5. seorang photographer
  6. gambarnya dah masuk sowar magazine
  7. anak sulung kepada kedua ibu bapanya
  8. pernah memandu kereta merc
  9. nama glamer kamitaken
  10. shaun the ship citer kegemarannya

Jawapan kedua:

  1. aku ada 8 adik beradik
  2. aku anak ke-10
  3. aku ada abang
  4. aku ada kakak
  5. aku mempunyai 17 orang anak sedara. Akan bertambah bilangannya pada tahun hadapan..insyAllah.
  6. aku adalah wanita
  7. aku suka minum air mineral
  8. kurang menyukai masakan bersantan
  9. telah mengambil exam PTK dua kali..tahun depan kena ambil exam PTK lagi dan lagi..lagi.
  10. aku suka kumpul setem.

Jawapan ketiga: (jangan tag sesiapa)

Aku setuju. Jangan tag sesiapa. Hanya tag kepada orang tertentu sahaja..hahaha..Tak perlu tag ramai orang, beberapa orang dah cukup.. sila lihat senarai di bawah

  1. Eg
  2. Awi
  3. Jai
  4. Azan
  5. Bie

Selamat menjawab soalan tanpa paksaan...

No comments: