Followers

Wednesday, November 10, 2010

oktober 2010

Oktober 2010 yang telah berlalu banyak peristiwa yang berlaku dalam hidupku

1 oct- bermalam di hostel, perkara yang jarang-jarang berlaku..

2 oct- hari lahir aku

2 oct- sister convocation ke 26 di IIUM. pertama kali menghadiri istiadat konvokesyen UIA.. parkir agak jauh di kuliah undang-undang, berjalan kaki melalui library, melalui masjid sebelum sampai ke dewan konvokesyen at CAC.. konvokesyen yang menarik dan aku suka lagu UIA.. walaupun tertido ketika ucapan berlangung sementara menunggu acara pembahagian ijazah..hehehe.. tahniah sister!!

3 oct- kuliah terakhir semester ini

11-13 oct- workshop LAHW -aku lulus 4 sijil untuk animal handling. Alhamdulillah

16 oct -kelas tambahan Law

19 oct- kakak sulung meninggal dunia.. "setiap yang hidup pasti akan mati"..redha..
mati itu sangat dekat, tanpa dijangka..begitula apa yang aku rasakan bila merasa kehilangan kakak pertama dalam keluarga.. berlaku dengan pantas..oleh itu bersedialah untuk kembali kepadaNya pada bila-bila masa.. al-fatihah..

19-23 oct -berada di kelantan. cuti untuk urusan kematian dan cuti rehat.

30 oct- bola, kelantan menang piala malaysia 2010.. tengok bola melalui television di rumah saja, tidak ke stadium seperti tahun sebelumnya.. tahniah kelantan!

24- 31 oct- study week aku sebelum final exam..

cepatnya masa berlalu dan takkan kembali lagi.. semoga hari2 yang telah dilalui diberkati Allah.. Amin..

No comments: