Followers

Thursday, November 25, 2010

konvo 73 - sidang 1

aku ke shah alam lagi hari ini untuk berkursus dan istiadat konvokesyen ke 73. tiba di shah alam jam 7.32 am, kemudian bersarapan di cafe menara...Ainul belanja sebab tak bawa purse. selepas bersarapan jam 8 am aku ke jpbsm untuk mendaftar kursus hari ni. ketemu Azura yang dah lama tak jumpa padahal satu fakulti cuma berbeza kampus, dia di shah alam. sempat bersembang seketika dan memberitahu aku akan mengikuti kursus pada waktu petang kerana waktu pagi perlu bertugas untuk istiadat konvokesyen

istiadat konvokesyen berjalan lancar cuma majlis berlangsung agak lama. ucapan-ucapan dari penerima anugerah.. graduan semakin ramai dan ada pertambahan acara iaitu ucapan penerima anugerah diraja di penghujung sidang. sidang tamat jam 12.30 tengahari.

kemudian di waktu petang aku mengikuti kursus. habis kursus, aku tak minum petang kerana mahu cepat balik ke sungai buloh. dalam fikiran mahu cepat sampai sungai buloh, balik rehat sebab kaki sudah lenguh berdiri sepanjang pagi.

tiba di rumah jam 6 pm. hujan rahmat turun diwaktu petang..

No comments: