Followers

Wednesday, January 14, 2009

Tak tahu buat

sorry ye Iman, pinjam pic seksi hang. Nak edit cantik2, tapi buruk pulak jadinya..huhuhu


ni aku bubuh layer satin, jadi kelabu macam ni muka anak sedara aku..hohoho

hii..saya Iman Nasuha, background pics saya jadi buruk hasil keje makcik saya..

Begini lah jadinya.. background hitam legam. Kononnya nak belajar edit gambar. Eksperimen guna pics niece aku yang paling kecil setakat ni, 1 tahun 7 bulan..hohoho.. last2 jadi hitam legam..aku brush semua backgroundnya..kekeke. Guna photoshop CS3 versi 10.0

Kena berguru dengan kamitaken nampaknya bab meng 'edit' gambar ni. Bolehkah patik menjadi anak murid tuan hamba?

3 comments:

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

hehe.. lawo lah tuh. nok ajor pon, tok guru tak reti gak nak gelapkan bacground nih. yang pasti, try ambil gambar ngan flash dalam keadaan gelap, pastu try main ngan level serta sedikit clone stamp. jadi insya allah..

Anonymous said...

to Kamitaken: TQ sifu.. nanti patik akan try seperti yang disarankan.

Unknown said...

wah..kakzu belaja photoshop ka?? saya duk CS2 lagi, dia da masuk CS3..ada geng la camni..

cam penah dengar nama kamitaken ni, syeikh ni kawan tuan bad kt mekah tu ka? dia tu kawan satu batch dgn saya time sekolah dulu..