Followers

Thursday, August 19, 2010

bertapa

Hari ini seharian aku bertapa di bilik mesyuarat dalam ofis. Melarikan diri daripada workstation untuk mendapatkan ketenangan dan mengelakkan gangguan dari sesiapa. Melarikan diri untuk menyiapkan tugasan iaitu slide presentation. Alhamdulilah, siap juga akhirkan.. walaupun hari ni terpaksa pulang lewat ke rumah.

Boss agak pelik melihat aku seorang diri berada di bilik mesyuarat sehingga jam 5 petang..dia agak curious, sehinggakan datang menjenguk aku dan bertanya " why you are here?" aku hanya tersenyum.. tiada jawapan diberikan. lagipun dia datang nak tanya benda lain in a first place, jadi aku hanya menjawab soalan tersebut saja..heheee.

Bertapa ini bagus jugak sekali sekala sekiranya tiada kerja hakiki yang urgent.. banyak benda/kerja dapat disiapkan bila tiada banyak gangguan.

Slide presentation ini telah siap, semoga aku dapat membuat presentation ini dengan sebaiknya.. Ya Allah permudahkan urusan ku ini.. Amin..

No comments: