Followers

Sunday, September 27, 2009

salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri..

hari ini 8 syawal, masih beraya lagi..ada orang beraya sebulan..hehehe. Aku telah selamat kembali ke shah alam setelah 10 hari bercuti.. esok akan kembali bertugas seperti biasa..

pengalaman raya tahun ini sederhana tapi meriah. Yang seronok sambut hari raya adalah kanak-kanak (anak sedara) sebab semua makcik/pakcik bagi duit raya. Anak sedara makin ramai..ahamdulillah, jadi bajet duit raya juga bertambah. Acara hari raya pertama seperti biasa, menunggu tetamu datang beraya di rumah dan kami pergi beraya dan melawat saudara-mara pada hari raya.

hari raya tahun ni juga penuh dengan jemputan kenduri kawin bermula 2 syawal. Tahniah untuk K.Ma (faizatulikma), Mat Edi, Mat Shah yang telah selamat menjadi pengatin baru di bulan Syawal 1430H.

itulah sedikit sebanyak perihal raya tahun ni..

......................................

dan sedikit pengumuman, bagi sesiapa warga uitm ( students/staf), semua dijemput hadir ke Jamuan Hari Raya Aidilfitri UiTM pada 02 Oktober 2009, Jumaat bermula jam 3.00 petang bertempat di Padang Kawad. Menu biasa adalah satay 30ribu cucuk , nasi himpit, rendang dan pelbagai menu lain mengikut negeri. Datang la beramai-ramai memeriahkan sambutan hari raya tahun ini.

sekian, wasalam.

Maaf Zahir & Batin

1 comment:

..::بشرى::.. said...

taqabalallhu minna wa minkum