Followers

Monday, September 28, 2009

mood raya

hari ini mula bekerja semula. mood raya ada lagi ke? pergi keje kena bersemangat w/pun tak berapa sihat dek kerana ILI ( aku buat jangkaan sendiri).. ada simptom ILI sejak hari raya ke-2 lagi.. tapi malas nak makan ubat dan pegi klinik, buat dek jer..dengan harapan akan sembuh sendiri..InsyAllah akan sembuh tanpa makan ubat..

pegi kerja kena bersemangat dan jangan tunjuk seperti sakit ..hehehe..

mood raya di kalangan sesetengah orang masih lagi ada.. ada yang duk tanya bila nak wat open house/ open office ( wat jamuan raya kat office la tu).. hari ni 1st day keje after raya mana sempat nak wat jamuan, tunggu la next week.. orang sekeliling dah order menu untuk jamuan raya..hmmm.. akan difikirkan dan cuba ditunaikan permintaan semua..berdoalah semoga impian semua terlaksana..hehehe..

kepada kengkawan, pergi la jamuan raya raya uitm pada 2 oktober tu. banyak makanan disediakan. datang beramai-ramai supaya tidak membazir seperti tahun lepas semua makanan habis. tahun ini aku terlepas peluang nak pegi jamuan raya uitm seperti juga tahun lepas. 2 oktober aku bercuti, jauh ke seberang laut..jauh ke?


p/s : 2 Oktober - birthday aku..
makin bertambah bilangan umur, makin pendek usia..

1 comment:

Motivasi Kerja said...

Memang kalau cuti lama-lama nak kerja kena ambil masa sikit. Proses kerja pun lamabat je sbb mood masih nak raya :)