Followers

Saturday, April 25, 2009

biocareer

floor plan, booth B06

pintu masuk

selamat datang

Dah 2 minggu tak update blog ni..kebizian campur kemalasan. padahal banyak jer perkara berlaku dalam 2 minggu ni yang perlu di update..

Cumanya hari ni aku nak bagitau pasal Biocareer Exhibition 2009. Sesiapa nak cari keje dalam bidang bio/sains/biotechnology boleh la berkunjung ke exhibition ni. Tempatnya di KLCC Convention Centre. Date 25-26 April 2009. Masa lawatan 10am-6pm.

Jabatan/Fakulti aku ada gak booth kat pameran ni. Tapi kami tak offer keje. Kami nak cari postgraduate students. Namun begitu kalu sesiapa nak jadi lecturer, offer dibuka sepanjang masa. Hantar resume kat UiTM dan fakulti berkenaan la. Bagi sesiapa yang berkelayakan dalam bidang gred U, contohnya U29 ke, boleh la hantar resume ke fakulti aku.

Jadi kepada sesiapa yang mencari keje, boleh la datang ke BioCareer Exhibition ni. Banyak peluang pekerjaan yang ditawarkan. Jangan lupa bawa resume banyak2.. nanti boleh drop kat mana2 booth yang berkenaan.

ok la, aku nak gi tengok tv3 suku..bola final FA sape agaknya menang malam ni? kelantan atau selangor.. jangan ada yang bakar stadium , dah ler..hehehee..


....................
kelantan KALAH, selangor MENANG penalti

No comments: