Followers

Thursday, August 13, 2009

sedih & gembira

1st day - saringan kumpulan, menang.Player Ita & K.Pah


Penonton cilik- Nurin anak K.Pah :-)

2nd day- semi final. Player : Prof & Suban

2nd day- 2nd team warmup

2nd day , games tamat sudah, jumpa di final..doakan kami berjaya. . TQ


Sedih kerana aku tidak dapat balik kampong bersama kakak malam ni. Maafkan Adik..kakak menunggu sehingga jam 10 malam. Kononnya selepas games aku akan terus ke Damansara Damai dan bertolak balik ke kampong.

Tetapi aku terpaksa cancel untuk balik bersamanya disaat akhir. Aku kira kakak agak frust sebab aku tak dapat temankan dia. Sebab suaranya mendatar sahaja di telefon. Aku minta maaf dan menyatakan akan balik sendiri dengan bus. Masakan tidak kecewa, semata-mata tunggu aku sehingga jam 10.00malam, yang berjanji akan pulang dan ditetiba tidak dapat pulang bersama. Kalau tahu awal-awal tak jadi pulang sama, baik dia bertolak lebih awal.. L Betullah , kita yang merancang, Tuhan yang menentukan. DIA adalah sebaik-baik perancang. Talian telefon dengan kakak diputuskan berserta kiriman salam untuk emak& ayah serta pesanan bahawa aku akan pulang sendiri di hujung minggu.

Aku tidak dapat pulang bersama kakak kerana keesokkan hari aku ada games lagi. Final games badminton antara HEP dan MEDIC. Gembira kerana cubaan pertama fakulti menghantar wakil untuk Sukan Antara Fakulti (Staf) –Badminton wanita berjaya melayakkan diri ke final!! Terima kasih kak Pah yang menjadi couple aku untuk games semi final tadi. 1st pair- Prof & Suban main, menang straight set. 2nd pair –aku & Kak Pah main, kena main 3 set, letih woo.. Alhamdulillah, kami menang dengan mata yang tipis. 3rd pair tak main sebab dah menang 2-0.

Esok petang kami akan bertemu HEP. Yang dikabarkan agak hebat. Team kami kebanyakan adalah pemain amatur..huhuhu. Walaupapun, esok mesti berusaha sebaik mungkin. Untuk diriku sendiri kena kawal shuttlecock agar tidak bagi bola keluar garis dan jaga served. Prof kata kat aku jangan bagi served tinggi dan main jangan gopoh, main relaks2 jer..:-)

Doakan aku dan team aku dapat bermain dengan baik dan tenang dalam games final esok petang. Doakan kami berjaya menang ye. Thanks. Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami dunia & akhirat.. Amin

Wasalam..

No comments: